Zákazník provozuje několik telefonních ústředen v české a slovenské republice. Navíc má v provozu velmi zatížené call centrum s několika milióny hovorů měsíčně. Systém SAS-PBX je provozován a aktivně zákazníkem využíván od roku 2007 až doposud a neustále aktualizován na poslední verzi.
Cílem nasazení systému SAS-PBX bylo několik klíčových bodů:
- implementovat centrální administraci poboček a mobilních telefonů
- zajistit rozúčtování telekomunikačních nákladů na nákladová střediska
- automatizovat centrální telefonní seznam
- umožnit detailní analýzu provozu call centra
Konečný stav po implementaci systému SAS-PBX zahrnuje následující:
- instalace 1ks serverů SAS-PBX
- administrace ústředen probíhá z centrálního serveru, centrální administrátor uděluje oprávnění ostatním uživatelům v systému v rámci
- import personalistiky a hierarchie je prováděn automaticky jednou denně ze systému personalistiky
- rozúčtování telekomunikačních nákladů probíhá automaticky jednou měsíčně odesláním do ekonomického systému
- uvedení do provozu centrálního telefonního seznamu, který zcela nahradil neaktualizovaný seznam
- napojení centrálního dohledového systému na systém SAS-PBX (alarmy na ústřednách, zátěže trunků, stavy sw SIP klientů, stavy nahrávání)
- analýza CDR a QoS záznamů v pravidelných intervalech 15min
- automatické restarty a odhlášení nevyužívaných SIP klientů
- automatické generování telefonních seznamů pro koncové IP/SIP klienty