Zákazník provozuje jednu telefonní ústředen. Systém SAS-PBX je provozován a aktivně zákazníkem využíván od roku 2003 až doposud a neustále aktualizován na poslední verzi.
Cílem nasazení systému SAS-PBX bylo několik klíčových bodů:
- implementovat centrální administraci poboček
- zajistit rozúčtování telekomunikačních nákladů na nákladová střediska
- automatizovat centrální telefonní seznam
- definovat topologické umístění poboček
Konečný stav po implementaci systému SAS-PBX zahrnuje následující:
- instalace 1ks serverů SAS-PBX
- administrace ústředen probíhá z centrálního serveru, centrální administrátor uděluje oprávnění ostatním uživatelům v systému v rámci
- import personalistiky a hierarchie je prováděn automaticky jednou denně ze systému personalistiky
- rozúčtování telekomunikačních nákladů probíhá automaticky jednou měsíčně odesláním do ekonomického systému
- uvedení do provozu centrálního telefonního seznamu, který na jednotlivých vstupech do budov univerzity poskytuje přehledné kontaktní informace a lokalizaci zaměstnanců